کلاس تکنولوژی های ارتباطی

فین تک

شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۴۵ ق.ظ

فین تک چیست؟ به هر نوع فن آوری نو آورانه در زمینه مالی، فین تک می گویند که مخفف financial technology است. آیا فین تک رقیب بانک ها و موسسات مالی خواهد بود؟ شاید یکی از علت هایی که در خصوص عدم همکاری برای توسعه این کسب و کار ها همین حس رقابت باشدفین تک می تواند تکمیل کننده خدمات بانک ها و موسسات مالی باشد. اما هرگز به عنوان جایگزین و رقیبی برای ان ها مطرح نیست.

چه کسانی از فین تک استفاده می کنند؟

مخاطب اصلی و  بیشترین افرادی که از فین تک استفاده می کنند، کسب و کار هاى کوچک هستند. این کسب و کار ها در دسته بندی های متفاوتی جای می گیرند:


کسب و کارهای خانگی که در آن ها به فروش کالا می پردازند مانند: مراکز فروش غذاهای خانگی، انواع صنایع دستی که زنان خانه دار تولید می کنند، فروش و بسته بندی انواع ادویه (زعفران، زیره و...) و سبزی های خانگی.مواردی که فریلنسر ها به عنوان خدمات خود ارائه می دهند که طیف گسترده ای از برنامه نویسی، طراحی ، تولید محتوا، صفحه آرایی، تولید پادکست، بازاریابی و دیگر موارد می شود.کسب و کارهایی که خدمات نظافت منزل و محل کار ارائه می دهند.

استفاده از فین تک چه مزایایی دارد؟


مثل هر کسب و کار جدید و خلاقانه ای این شرکت ها در هر خدمتی که به شما ارائه می کنند، مشکلی را از راه بر می دارند. حل مشکل محدودیت های بانکی، ارائه خدمات مالی و حسابداری آسان، ارائه انواع وام با حذف دردسرهای جاری، مدیریت مالی و دیگر مزایایی که تا به حال توسط مجموعه های سنتی ارائه نشده است، از جمله این خدمات است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۸
عاطفه کوهکن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی